Duften av paradis

Jeg satt på terrassen i hotellets restaurant og nøt utsikten mot lagunen, mens den varme vinden strømmet over meg og jeg kunne høre den fjerne lyden av bølger ute på havet. Etter en lang reise fra Oslo, med flere mellomlandinger her og der, hadde jeg endelig ankommet paradis – en liten polynesisk øy utenfor de vanlige turistrutene.

Jade, den skjønne jenta som hadde ønsket meg velkommen, og jeg var de eneste i restauranten. Hun hadde på seg en tradisjonell pareo, kroppen hennes var utrolig vakker, og jeg tok meg selv i å stirre på henne flere ganger. Vi hadde snakket litt sammen og jeg fikk vite at hun hadde både franske, kinesiske og polynesiske aner. Hun tok meg i å stirre mens hun lente seg over meg for å fylle opp vinglasset mitt. Brystene hennes var tydelige under den tynne pareoen, og jeg så at hun bare hadde på seg en liten bikinitruse under. Hun smilte til meg og lot blikket gli over mine såvidt tildekkede bryster.

Jeg spurte henne om snorkling-turen for å samle skjell som jeg hadde sett avertert i lobbyen. Hun fortalte meg når turen startet og at det var hun som ville være guiden min. Hun hadde visst flere forskjellige jobber på det lille hotellet.

Neste morgen lå vi til anker i en liten lagune et stykke fra hotellet. Et fransk par var de eneste andre gjestene som var med på turen. Den yndige franske jenta hadde tatt av seg bikinitoppen ganske tidlig, det tok ikke lang tid før Jade og jeg gjorde det samme.

Før vi skulle ut i vannet hjalp Jade meg med å ta på en kraftig solkrem, ettersom den tropiske solen kunne være ganske brutal. De myke hendene hennes strøk meg over hele kroppen. Hun tok seg ekstra god tid når hun kom til brystene mine, og jeg kunne kjenne det begynte å krible i fitta. De glitrende øynene hennes viste at hun likte godt å erte meg på denne måten.

Vi tok på oss masker og svømmeføtter og svømte vekk fra båten. Det franske paret, i følge med vår polynesiske båtfører, hadde planlagt en svømmetur nærmere land. Mens vi svømte ut mot revet følte jeg Jades fingre mot hoftene, og før jeg visste ordet av det gled bikinitrusen min av meg. Jeg snudde meg rundt og kunne se Jade putte den ned i posen vi skulle samle skjell i. Hun var vidunderlig naken selv. Det varme vannet føltes fantastisk sensuelt mot min nakne kropp.

Jade viste meg hvordan jeg skulle finne de vakre kauriskjellene, og hvordan jeg skulle holde utkikk etter murener før jeg plukket opp skjell. Hun var som en havnymfe, kroppen hennes gled gjennom vannet i myke, bølgende bevegelser. Hun svømte under meg og kom opp mellom bena mine med det lange, brunet håret strømmende etter seg. Den glatte huden hennes strøk forsiktig over kjønnsleppene mine. Jeg svømte etter henne og fikk se glimt av en glattbarberte fitte når hun sparket fra i vannet.

Når vi hadde funnet nok skjell svømte vi tilbake til båten. Vi kunne se noen figurer under et palmetre et godt stykke inn på stranden. Vi tørket av oss saltvannet og satt nakne sammen på de myke mattene i båten. Jade lente seg inntil meg og kysset meg mykt. Tungen hennes gled forsiktig over leppene mine. Jeg la en hånd rundt det ene brystet hennes og klemte forsiktig mens tommelen min strøk over brystvorten.

«Jeg la merke til hvordan du så på meg,» smilte hun. «Liker du jenter også?» Jeg nikket. Hun løftet blikket opp mot øya, de andre var på vei tilbake. «La døren din være ulåst i kveld, så vil jeg besøke deg.» Hun lente seg fremover og lot en finger gli lett mellom de våte kjønnsleppene mine. Den møtte ingen motstand før den flikket forsiktig over klitten min, og jeg stønnet svakt. Hun løftet fingeren mot munnen og smakte på saftene mine, uten å ta øynene fra meg. Vi fikk på oss bikinitrusene like før det franske paret og båtføreren klatret ombord.

Den unge båtføreren sa noe til Jade på det lokale språket og begge lo høyt. Jeg spurte hva han hadde sagt. «De er kannibaler! De prøvde å spise meg levende!» Oversatte hun. Vi smilte til hverandre og jeg måtte le jeg også.

Jeg dro inn til den nærmeste landsbyen og kjøpte fransk brød og vin, samt litt tropisk frukt. Jeg fikk høre at Jade hadde lagt inn et godt ord for meg, så de var veldig imøtekommende og blide. Jeg kjøpte også noen fargerike pareoer og et par velduftende såper med kokosolje.

Det hadde rukket å bli mørkt ute innen jeg hørte bakdøren til bungalowen åpne seg og Jade gled naken opp i sengen til meg. Duften av tropiske frukter fra håret hennes var bedre enn noen parfyme. Hun kysset meg mykt mens de spretne puppene hennes ble presset mot mine. Så ålet hun seg mellom bena mine slik at kjønnet hennes lå mot mitt, før hun begynte å gli opp og ned på fitta mi. Vekten av henne over meg og den deilige følelsen av fitte mot fitte gjorde at det ikke tok lang tid før jeg kom med et høylydt stønn.

Vi elsket med hverandre sakte og lenge den kvelden. Kroppen hennes smakte og duftet av deilig kokosolje, en duft som fortsatt får meg kåt. Hun gjorde alt riktig, kyssene hennes var myke og harde om hverandre, den veltrente tungen hennes gled opp og ned, inn og ut av fitta mi igjen og igjen. Hun var så forsiktig når hun slikket den pulserende klitten min.

Fitta hennes smakte søtt og rent, tungen min presset seg inn i henne for å få mer av de vidunderlige saftene. Klitten hennes var stor og stiv, og hun skrek ut i nytelse når jeg sugde og slikket på den mens fingrene mine gled dypt inn i den varme fitta.

Hun snudde seg rundt så vi fikk slikket hverandre, og vi fråtset i hverandres varme kjønn. Jeg mistet tellingen på hvor mange ganger vi kom. Viften i taket summet mykt mens vi lå med armene rundt hverandre. Utslitte og fornøyde sovnet vi tett omslynget. Senere, når jeg våknet, var hun borte.

Ved frokosten neste dag var det Jade som serverte meg. Jeg fortalte henne hvor fantastisk kvelden hadde vært, og hvor god hun var. Hun smilte og ga meg et raskt kyss, og sa at hun ville komme tilbake med en overraskelse den kvelden. Den dagen gikk jeg rundt med klissvåt truse av tanken på hva som ville skje.

Som hun hadde lovet kom hun tilbake samme kveld, og i det dempede lyset så jeg en annen person gli opp i sengen sammen med oss. Jades myke kropp presset mot meg på den ene siden, og en hard mannekropp la seg inntil meg på den andre. «Kjæresten min er en god elsker.» Hvisket hun i øret mitt. «Han spurte om han fikk bli med, men hvis du ikke vil det så kan jeg sende ham bort.»

Hun var så uskyldig, så vakker. Jeg hadde ikke hjerte til å be ham gå. Jeg trakk ham inntil meg og kysset ham dypt, mens hånden min fant den tykke, harde pikken hans. Mine to elskere dekket kroppen min med kyss og kjærtegn helt til jeg stønnet av ren kåthet. Jade la seg mellom bena mine og slikket og sugde med den fantastiske tungen sin til jeg fikk en god og deilig orgasme.

Jade slikket og fingret meg til jeg igjen skalv av lyst, så ledet hun kjærestens tykke pikk inn i meg. Sakte, forsiktig begynte de å knulle meg. Jade la seg under meg mens kjæresten hennes tok meg bakfra. Hun slikket og småbet i klitten min mens han gjorde noen bevegelser jeg aldri har kjent maken til. Jeg kunne kjenne hvert eneste støt gjennom hele fitta mi. Jeg hadde hele ham inne i meg og hennes tunge mot klitten min. Det var det beste fra begge verdener.

Han koste med brystene mine, fingrene hans kløp og dro i brystvortene som om han aldri hadde gjort annet. Med et stønn og et dypt og kraftig støt kom han inne i meg, og jeg kunne kjenne spruten hans fylle meg opp. Når pikken hans hadde fått nok gled han ut av meg. Plutselig kjente jeg Jades lepper mot fitta mi, hun slikket opp det som var av safter fra oss begge. Tungen hennes fikk meg over kanten, og jeg kom over henne mens kjæresten hennes så på. De kysset meg begge to før de forsvant stille ut i natten.

Hver natt kom Jade til meg i bungalowen, noen ganger alene, noen ganger med kjæresten sin. Et par ganger tok hun med seg en venninne, og sammen gjorde vi alt tre jenter kunne drømme om langt ut i natten.

Når det var tid for meg å reise hjem, fulgte hun meg til flyplassen. Vi sto der med tårer i øynene begge to. Jeg lovte å komme tilbake snart, et løfte jeg vil holde – tilbake til paradis.

Freaky Friday – BDSM

De aller fleste driver med en eller annen form for BDSM. Det er ikke sikkert de vet om det selv engang. BDSM er en samlebetegnelse